Villamos járat
Kapcsolódó történet, leírás:
Szinte a Böszörményi út létrejötte óta az utcakép része a villamos. 1902-től néhány évig jelzés nélkül közlekedett egy járat a Krisztina tér és a Farkasrét között, amely 1910-ben kapta meg az 59-es számot. Rövid ideig az 57-es, a 60-as és a 75-ös is megfordult errefelé. Ez idő alatt többször is átépült a villamospálya. Az első nagyobb módosítás az 1950-es évek második felében történt, amikor az akkor még sok helyen poros utat lekövezték. 1978-ban teljesen megújult a Böszörményi út, kicserélték a közműhálózatot, a régi, köves útburkolat helyére aszfalt került, az 59-es villamos pedig új vágányt kapott. Bár sűrűn módosult a menetrend, és a végállomások is változtak, az 59-es villamos immár 120 éve rója itt töretlenül a köreit.
Szinte a Böszörményi út létrejötte óta az utcakép része a villamos. 1902-től néhány évig jelzés nélkül közlekedett egy járat a Krisztina tér és a Farkasrét között, amely 1910-ben kapta meg az 59-es számot. Rövid ideig az 57-es, a 60-as és a 75-ös is megfordult errefelé. Ez idő alatt többször is átépült a villamospálya. Az első nagyobb módosítás az 1950-es évek második felében történt, amikor az akkor még sok helyen poros utat lekövezték. 1978-ban teljesen megújult a Böszörményi út, kicserélték a közműhálózatot, a régi, köves útburkolat helyére aszfalt került, az 59-es villamos pedig új vágányt kapott. Bár sűrűn módosult a menetrend, és a végállomások is változtak, az 59-es villamos immár 120 éve rója itt töretlenül a köreit.